Bosib chiqarish

2016-yil va 2017-yil birinchi yarim yilligida «O‘zbektelekom» АK kengpolosali ulanish xizmatlarining rivojlanishi

31 Avgust 2017 yil

Kompaniyaning asosiy strategik vazifasi aloqa xizmatlari va qo‘shimcha xizmatlarni saqlab qolish hamda daromadlarini oshirish bo‘lib hisoblanadi.

«O‘zbektelekom» AK abonentlariga xizmat ko‘rsatish uchun o‘zida «O‘zbektelekom» AK Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi yagona markazni namoyish etuvchi Call–markaz amal qilmoqda. Kecha-kunduz rejimida 350dan ortiq xodimlar abonentlar murojaatlarini qayta ishlaydilar.

“O‘zbektelekom” AK Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi yagona markazi bu:

  • hududiy chaqiriqlarga xizmat ko‘rsatuvchi markazlarni yagona axborot muhitiga birlashtirilishi.
  • kiruvchi qo‘ng‘iroqlar umumiy oqimini yagona, funksional boshqaruv va kommutatsiya markazi tomonidan taqsimlanib, qayta ishlanishi.
  • hududiy tarqoq Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi markazlar bilan turli axborot-ma’lumotnoma xizmatlari bo‘yicha chaqiriqlarni qayta ishlashni intellektual avtomatlashtirilishi.
  • mijojlarning hududiy joylashganligidan qat’iy nazar, bir xil, yuqori sifatli xizmatlarni taqdim etilishi.
  • FVlarda yuqori darajada barqarorligi.
  • kiruvchi yuklamalarning boshqarishda va qayta taqsimlashda qulayligidan iborat.

“O‘zbektelekom» АK O‘zbekiston aholisiga qulay va cheksiz muloqot uchun imkoniyatlar yaratadi va kengaytiradi.