- Murojaat yo’llayotganingizda, iltimos, aniq elektron manzilingizni hamda telefon raqamingizni ko'rsating.
- Murojaat tez va samarali ko`rib chiqilishi uchun aniq va batafsil yozing.
- Odob axloq me’yorlariga amal qilinmagan murojaatlar “O’zbektelekom” AK tomonidan ko‘rib chiqilmaydi.
- Murojaatlar O’zbekiston Respublikasi “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to’g’risida”gi Qonunda belgilangan muddatlarda ko’rib chiqiladi.
Murojaatingiz ko’rib chiqilganidan so’ng mutaxassislarimiz siz taqdim qilgan elektron pochtaga yoki telefon raqamingiz orqali javob berishadi. Agar siz javob olsangiz, iltimos, xat kelgan pochta manziliga javob yozmang, saytdagi murojaat qilish shaklidan foydalaning. Pochta xizmatining “Javob berish” funksiyasi orqali yuborilgan xatlar ko’rib chiqilmaydi.
“O’zbektelekom” AK xodimlari tomonidan korrupsion xatti-harakatlar va odob-axloq qoidalarini buzish holatlarini aniqlasangiz, quyidagi tartibda onlayn xabar qoldiring:
DIQQAT!
- Iltimos yo’llayotgan murojaatingizda tez va samarali ko’rib chiqilishi uchun aniq va batafsil yozing hamda elektron manzilingizni va telefon raqamingizni ko’rsating.
- Odob-axloq me’yorlariga amal qilinmagan murojaatlar “O’zbektelekom” AK tomonidan ko’rib chiqilmaydi.
- Kelib tushgan xabarlar O’zbekiston Respublikasi fuqarolarining murojaatlari to’g’risidagi amaldagi qonun hujjatlariga muvofiq ko’rib chiqiladi.
Hurmatli fuqaro! Murojaatingiz ko’rib chiqilganidan so’ng mutaxassislar tomonidan siz taqdim qilgan elektron pochta yoki telefon raqamiga javob yo’llanadi. Agar siz javob olsangiz, iltimos, xat kelgan pochta manziliga javob yozmang, saytdagi murojaat qilish shaklidan foydalaning. Pochta xizmatining “Javob berish” funksiyasi orqali yuborilgan xatlar ko’rib chiqilmaydi.
Eslatma
Korrupsiyaga oid bo’lmagan boshqa mavzudagi shikoyatlar ko’rib chiqilmaydi.